- Haberler
- Son Dakika
- Manisa'da Dört İlçede Orman Yangını: Müdahale Sürüyor
Manisa'da Dört İlçede Orman Yangını: Müdahale Sürüyor
Manisa’nın dört farklı ilçesinde çıkan orman yangınlarına ekipler gece gündüz demeden müdahale ediyor. Saruhanlı’da bugün başlayan orman yangını, ekiplerin etkin ve hızlı müdahalesi sayesinde kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.
Akhisar ve Kula ilçelerindeki yangınlar ise kısmen kontrol altına alınmış durumda. Bu bölgelerde ekiplerin çalışmaları sürerken, Ahmetli ilçesinde çıkan yangını söndürme çalışmaları aralıksız devam ediyor.
Manisa Valiliği, orman yangınlarıyla mücadele eden tüm ekiplere teşekkür ederek vatandaşlara da önemli bir çağrıda bulundu:
“Ormanlar, geleceğimize nefestir. Yangın risklerine karşı duyarlı olun, alınan yasak ve tedbirlere riayet edin.”
Yangınların kesin çıkış nedenleriyle ilgili incelemeler ise sürüyor.
Bakmadan Geçme
Manisa Festivale Hazırlanıyor
TURBELDAK’tan Ulubey Kanyonu’nda Doğa ve Tarih Yürüyüşü
Manisa Büyükşehir’den Dünya Romanlar Günü’ne Özel Kutlama
Başkan Çetin Akın: 'Tahmini bütçemizi yüzde 85 oranında tutturduk'
Turgutlu’da Roman Kültürü ‘Roman Gecesi’ İle Dolu Dolu Yaşanacak
Turgutlu Belediyesinden Sanat Dolu İki Gece
WhatsApp İhbar Hattı
0505 310 61 17
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!